Detailed Notes on نصاب پرده

Wiki Article

پرده پلیسه یکیاز محبوب ترین و قدیمی ترین مدل پرده از قدیم تا الان است. برای نصب پردهپلیسه دار بهتر است در زیر هر پیله یک گیره قرار بگیرد.

طراحی و دکوراسیون اتاق خواب دختر بچه‌ها با پرده‌های فانتزی جذابیت ویژه‌ای برای آنها دارد. نصب پرده با رنگ‌های شاد و طرح‌های متنوع محیط را شاد و سرزنده نشان می‌دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ابزار پرده تماس بگیرید (شرایط و قوانین کلی دریافت سرویس مطالعه شود )

آیا برای ثبت سفارش نصب پرده و مشاوره با کارشناسان آچاره باید هزینه پرداخت شود؟

نصب پرده زبرا بسیار راحت است و دردسر نصب این نوع پرده بسیار کم است به طوری که می توانید نصب پرده را خودتان انجام دهید.

خانه » تهران » شماره نصاب پرده تهران + نصب چوب پرده در محل

لطفا شماره موبایل خود را وارد کنید تا کد تایید برای شما ارسال شود

دوخت و نصب انواع مدل‌های پرده از جمله پرده پانچ، ساده‌دوزی، پلسیه، بندونکی، لیفه ای، کتیبه، رومن و ... توسط متخصصان آچاره انجام می‌شود.

بدین ترتیب درپایان آویزان کردن پرده، پلیسه های پرده ظاهر زیباتری از خودش را نشان میدهند. البته میزان عرض پیله و طرح پارچه نقش مهمی درنحوه ی آویزان کردن پرده دارد.

مرحله دوم نصب پرده: نصب پایه‌های میل پرده برای نصب پرده به دریل، پیچ و رولپلاک نیاز دارید. زیرا وجود تیرآهن، سیم‌های برق ساختمان، سقف‌های کاذب، آجرهای مستحکم دیوارهای قدیمی و .

چگونه در شهریار شهر تهران از هوم سرویز برای نصب پرده زبرا، نصاب پرده ماهر شهریار تهران استفاده کنیم؟

نصب پرده پارچه ای تور و حریر بسیار ساده است وفقط باید چوب پرده وصل شود.

پس حتما پرده های خونه رو به فواصل مناسب و مرتب شست و شو کنید.

برای نصب پرده ابتدا ارتفاع و عرض پنجره را اندازه گیری کرده؛ سپس با توجه به اندازه پرده خریداری‌شده، محل قرار گیری میله پرده را بر روی دیوار با مداد مشخص می کنیم، با مشخص شدن محل قرارگیری میل پرده نقاطی را که با مداد به عنوان محل قرارگیری پایه میل پرده بر روی دیوار مشخص کرده ایم را با دریل سوراخ نصاب پرده میکنم و پایه میل پرده را توسط رول پلاک با پیچ گوشتی در درون سوراخ ایجاد شده پیچ می‌کنیم.

Report this wiki page